自己紹介などはこちらで

このトピックには3件の返信が含まれ、2人の参加者がいます。2017年10月2日 at 14:44アバター 匿名 さんが最後の更新を行いました。

フォーラムへの投稿方法などは「フォーラムの使い方」を参照してください。

• 投稿者
    投稿
    ISAYAMA
    ISAYAMA
    キーマスター

当フォーラムにメンバー登録した方は、こちらで自己紹介などしてくださいね。

最初の書き込みは、なにかと挨拶絡みになってしまうので、とりあえず、ここで気軽にお試し書き込みをしていただければと思います。

ということで、よろしくお願いします。

アバター
    匿名

Hi there, my name is Oliver, I live in Switzerland. I started as a hobby time lapse photographer in December 2016. And since February 2017 I am working on a Milky Way time lapse in the Swiss mountain. I spent 17 sleepless nights in the mountains in Switzerland to catch 30’000 photos for that video. And I would like to present my video in Japan to. As Japanese people like Swiss Landscape and Heidi ;-). So here it is:

https://www.youtube.com/watch?v=ldtf2vDbsAU

I hope you like it.

Regards Oliver

ISAYAMA
      ISAYAMA
      キーマスター

スイスの人から、英語の投稿があるとは、想定外でした。
      素晴らしい動画ですね。
      以下、グーグル翻訳です。
      ———————————————————-
      The following sentences are aided by machine translation.

Hello Oliver
      Thanks for the post.
      I saw time lapse.
      That’s great!
      The movie was very moving.

Please excuse my poor English.

Regards,
      Yutaka Isayama

アバター
      匿名

Thank you Yutaka! I am glad you like the film 🙂

このトピックに返信するにはログインが必要です。